IRL--------------
RL nimi:Jaakko Silvola
Ikä:18
Character--------------
Charrun nimi:Dustmann
Class:Priest
Main spec:Shadow
Armory linkki:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Zenedar&n=Dustmann
Oletko accounttisi alkuperäinen omistaja? Olen
Raidit / Raid exp---------------
/Played (myös altit): mainilla 47days ja sit parilla altilla 5 päivää
Altit(lvl/aktiivisuus/jne)?alteilla ei oikeen oon nyt ollu pitkään aikaa innostusta pelata mut löytyy dk lvl 56;D ja 21 warrior..
Entiset killat ja lähtemisen syy:Cave Canem ja nyt oon killassa Blacklist.
Canemista lähin ku se on ollu pitkän aikaan inactive ku porukka tuli Rajatapaukseen. Joten menin Blacklistiin kun en tänne oo vielä päässy.
Raidikokemus?MH,kara,TK,ssc,Gruul,maggy.. Sitten wotlikis Os 10/25 Voa 10/25 Naxx 10man kokonaan ja 25manista puuttuu vika Quarter.
Kuinka paljon kykenet raidaamaan? No kaikki nuo teidän raidi päivät ja ajat onnistuu ainaki.
Jaksatko wipeillä progress bosseilla viikon putkeen ja niellä turhautumisen kyyneleet? Tottakai sehän kuuluu pve:hen.
Gearit/enchantit----------------
Onko sinulla omasta mielestäsi hyvä geari?No nyt rupee olee kohtuullisen hyvä geari
Miksi nuo gemit/enchantit/spec/glyphit/professionit?parantaakseni depsiä.
Ymmärrätkö theorycraftäystä?Enpä ymmärrä..
UI---------------
Tärkeimmät addonisi?omen,X-perl,Dbm ja Recount.
Linkki UI screenshottiin:
ttp://img22.imageshack.us/img22/8391/wowscrnshot031609150637.jpgTekniset tiedot---------------
Millainen nettiyhteys sinulla on? (Random disconnecteja?)Hyvä nettiyhteys on aika harvoin disconnecteja tulee.
Millainen kone? (Toimiiko raideissa?) Toimii tarpeeksi hyvin.
Omistatko toimivan mikin/uskallatko puhua venttiin?Juu mikki löyttyy ja uskallan puhua.
PVP---------------
Pidätkö PVP:stä?noh,on sitä jonku verran tullu viime aikoina pelattua..enemmän tykkään pve:stä
Mainitsemisen arvoiset pvp saavutukset: ei löydy semmosia;)
Muut tiedot---------------
Haluaisitko olla kukkakauppias?En;D
Käskeekö äiti pois koneelta jos on läksyt tekemättä/huone siivoomatta? Ei todellakaan...
Tunnetko ketään killasta?Turhapuuro,Keimo,Udknight,jnz ja Fakeit ny ainaki..
Murrutko paineen alla kun vihainen officer setä antaa palautetta?En. Otan mielläni palautetta vastaan, jos se on aiheellista jotta siitä voi oppia..
Miksi haluat liittyä Rajatapauksiin ja mitä odotuksia sinulla on killan suhteen?
haluan taas päästä raidaamaan kunnolla ja muutenkin rajatapuksessa kaikki mun tutukin melkein on.
Muuta lisättävää: